Σελίδες

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Αυτοαξιολόγηση-Αξιολόγηση



Σε μια προσπάθεια ενημέρωσης των συναδέλφων σχετικά με την αυτοαξιολόγηση, υπενθυμίζουμε  σε όλους για  μια ακόμη  φορά ότι σύμφωνα με  την εγκύκλιο του Υπουργείου για  την Αυτοαξιολόγηση δεν υπάρχει  καμία χρονική δέσμευση για  την εφαρμογή της παρά  μόνο η 31 Μαΐου 2014.
Είναι  γνωστό δε  από  την  εγκύκλιο  του Υπουργείου  Παιδείας για  την Αυτοαξιολόγηση  ότι τα  Νηπιαγωγεία  και  τα 1θέσια -2θέσια -3θέσια Δημοτικά σχολεία  εξαιρούνται από την  υποχρέωση να  δημιουργήσουν  Σχέδια  Δράσης  και  να  συγκροτήσουν Ομάδες Εργασίας 

Ελευθερία Νάτσια

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Εφαρμογή ηλεκτρονικής πλατφόρμας my school

 
Αρ. Πρωτ.613 Αθήνα 5/2/2014
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Εφαρμογή  ηλεκτρονικής πλατφόρμας my school
              Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με απόφασή του στις 22 Νοεμβρίου 2013 εξέθεσε τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς του σε σχέση με την έναρξη της λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας my school. Ζητήσαμε, τότε, από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να γίνει ένας ουσιαστικός διάλογος για την εκπαίδευση, που θα περιελάμβανε και το ζήτημα αυτό.
             Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου αγνόησε επιδεικτικά, κατά την προσφιλή της τακτική, τη φωνή των εκπαιδευτικών. Αγνοεί το ίδιο επιδεκτικά και την παρέμβαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων σε σχέση με την πλατφόρμα.
             Σήμερα, Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου, λήγει η προθεσμία που είχε δώσει το Υπουργείο στους Διευθυντές των σχολείων για την ολοκλήρωση της καταχώρησης των στοιχείων.
             Για την πολιτική ηγεσία είναι αδιάφορο και άνευ σημασίας το ότι υπάρχουν μεγάλα προβλήματα στις εφαρμογές του  my school, καθυστερήσεις κατά την εισαγωγή δεδομένων, δυσκολίες που προκύπτουν από το πλήθος των στοιχείων που ζητείται να καταχωρηθούν σε φόρμες που διαρκώς μεταβάλλονται με οδηγίες ελλιπείς και με τις αντοχές του συστήματος στο ναδίρ, αφού παραμένει «κολλημένο» εδώ και μέρες.
             Για την πολιτική ηγεσία είναι αδιάφορο και άνευ σημασίας το ότι οι διευθυντές των σχολείων έχουν μετατραπεί από θεμελιώδεις παράγοντες της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε γραφειοκρατικό γρανάζι υπό το καθεστώς της απειλής πειθαρχικών διώξεων αν κάτι δεν πάει καλά σε ένα σύστημα φαντάζει καταδικασμένο σε αποτυχία.
             Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου αφού προηγουμένως μπει στον κόπο να μελετήσει τις ανακοινώσεις των φορέων των γονέων σε σχέση με τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών και αναλογιστεί τη σημασία της παρέμβασης της  Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων να αφουγκραστεί και την οργή που έχουν προκαλέσει στην εκπαιδευτική κοινότητα οι ατέρμονοι πειραματισμοί της. Στη συνέχεια να αναστείλει την υποχρεωτικότητα της εφαρμογής του my school, παραμένοντας σε πιλοτική φάση εφαρμογής μέχρι να ξεκαθαρίσουν όλα τα σκοτεινά σημεία. Τέλος να προχωρήσει σε έναν ουσιαστικό, ειλικρινή και λεπτομερή διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα για όλα τα μεγάλα θέματα της εκπαίδευσης αλλά και για τα θέματα της σχολικής καθημερινότητας η οποία επί της θητείας της  έχει γίνει απλά αφόρητη.
                              

Τζένη Βάνου- Αν Είναι Η Αγάπη Αμαρτία

Αθάνατα τραγούδια των Ελλήνων....Απολαύστε τη μουσική του Μίμη Πλέσσα, τους στίχους του Ηλία Λυμπερόπουλου και την ερμηνεία της αξέχαστης Τζένης Βάνου που έμαθε πια το μυστικό....για το μεγάλο ταξίδι.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Ανακοίνωση για τις υπογραφές και τις ομάδες εργασίας

  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  
     ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ιωάννινα,   5-2-2014
Αρ. Πρωτ.:  75
Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr
ΠΡΟΣ : Μέλη Συλλόγου
Ανακοίνωση
για τις υπογραφές και τις ομάδες εργασίας
Συναδέλφισσες –οι,
Το Δ.Σ. του Συλλόγου σας ενημερώνει ότι οι υπογραφές που συγκεντρώσαμε ξεπέρασαν τις προσδοκίες όλων μας. Το σύνολο σχεδόν των συναδέλφων απέρριψε έμπρακτα και με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την αξιολόγηση που επιχειρεί να επιβάλει το ΥΠΑΙΘ, χωρίς ουσιαστικό διάλογο και αγνοώντας τις απόψεις και τις προτάσεις των εκπαιδευτικών για μια μορφή αξιολόγησης χωρίς τιμωρητικό χαρακτήρα και μοναδικό γνώμονα την ανατροφοδότηση και τη βελτίωση της εκπαίδευσης
Αυτή είναι η απάντηση των εκπαιδευτικών στις δηλώσεις του κ. Υπουργού ότι «οι αντιδράσεις στην αξιολόγηση που ετοιμάζει είναι το κύκνειο άσμα μιας συντεχνίας και όχι της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών που την επιζητούν».
Καλούμε τους συναδέλφους Διευθυντές και όλους τους συναδέλφους να κρατούν ενήμερο το Σύλλογο για πιέσεις άμεσης δρομολόγησης της αυτοαξιολόγησης και  σε περίπτωση όπου κληθούν σχολικές μονάδες από τη διοικητική πυραμίδα να πραγματοποιήσουν συνεδριάσεις για τα ζητήματα αυτά, να ειδοποιηθεί αμέσως το Δ.Σ του συλλόγου μας.  
Καλούμε επίσης τους συναδέλφους να δηλώσουν ότι δεν επιθυμούν να συμμετέχουν εθελοντικά σε καμία ομάδα εργασίας που έχει ως σκοπό να προωθήσει την αυτοαξιολόγηση σε επίπεδο σχολικής μονάδας η οποία συνδέεται άμεσα με την αξιολόγηση – χειραγώγηση.
Ταυτόχρονα, καλούμε τους Διευθυντές -ντριες, Προϊσταμένους -μένες των σχολικών μονάδων του Νομού μας, σεβόμενοι τη βούληση των συναδέλφων, να δίνουν την ξεκάθαρη απάντηση ότι οι ομάδες εργασίας δεν συγκροτήθηκαν.
Ο δρόμος του αγώνα που βρίσκεται μπροστά μας θα είναι μεγάλος μα τελικά νικηφόρος.

ΤΟ ΔΣ

Κήρυξη τρίωρης στάσης εργασίας, Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014, για τη συμμετοχή στο κοινό συλλαλητήριο ΔΟΕ-ΟΛΜΕ- ΠΟΕ-ΟΤΑ

 

 

Αθήνα 4/2/2014
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.

Θέμα: Κήρυξη τρίωρης στάσης εργασίας, Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014, για τη συμμετοχή στο κοινό συλλαλητήριο ΔΟΕ-ΟΛΜΕ- ΠΟΕ-ΟΤΑ
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κηρύσσει στις 7 Φεβρουαρίου 2014 τρίωρη στάση εργασίας  τις τρεις (3) τελευταίες ώρες του πρωινού και τις τρεις (3) πρώτες ώρες του απογευματινού διδακτικού ωραρίου, προκειμένου να διευκολυνθούν να συμμετάσχουν οι συνάδελφοί μας στο κοινό συλλαλητήριο ενάντια στις απολύσεις που διοργανώνουν η ΔΟΕ, η ΟΛΜΕ και η ΠΟΕ-ΟΤΑ στην Αθήνα στα Προπύλαια και ΣτΕ στις 11:00π.μ.  και στις υπόλοιπες πόλεις της χώρας όπου πραγματοποιούνται αντίστοιχες εκδηλώσεις.
ΥΠΕΡΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ –
ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Από τη Δ.Ο.Ε.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ΣΤΙΣ 3.2.2014






Πλαίσιο ανάπτυξης αγωνιστικού – απεργιακού προγράμματος δράσης της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. από την Ε.Ε.
για το δίμηνο Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2014
Το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., κατά τη χθεσινή του συνεδρίαση (3.2.2014), εκτιμώντας:
1.     Την καταστροφική πολιτική  της κυβέρνησης  ενάντια στην κοινωνία και τους εργαζόμενους.
2.     Την  διαρκώς εντεινόμενη πολιτική των διαθεσιμοτήτων-απολύσεων.
3.     Την εισαγωγή ενός απαράδεκτου συστήματος αξιολόγησης, που αναπαράγει τις παθογένειες μεροληπτικής και αναξιοκρατικής κρίσης των εργαζομένων στο δημόσιο, εντείνοντας  τον κομματικό έλεγχο και τις πελατειακές πρακτικές. Πρόκειται για μεθόδευση που αποσκοπεί στη δημιουργία  μόνιμου μηχανισμού διαθεσιμοτήτων – απολύσεων.
4.     Την αύξηση των μέτρων που εντάσσονται στο πλαίσιο των μνημονιακών πολιτικών συρρίκνωσης και κατάργησης Δημοσίων και Κοινωνικών Αγαθών και παροχών (π.χ. συνεχής περιορισμός ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, προωθούμενες ιδιωτικοποιήσεις δικτύων Ενέργειας, Νερού κ.ά.), της αντικοινωνικής αντιμετώπισης των υπερχρεωμένων, λαϊκών νοικοκυριών (π.χ. πλειστηριασμοί, εξοντωτικές ποινές Εφορίας κ.ά.) τη συνέχεια των πολιτικών περικοπής μισθών και συντάξεων (εφάπαξ, επικουρικών συντάξεων, εφαρμογή μνημονιακού μισθολογίου κ.ά.)
5.     Την κατάσταση των Δημοσίων Υπηρεσιών και ιδιαίτερα των Υπηρεσιών του Κοινωνικού Κράτους (εξαιτίας της υποχρηματοδότησης, της υποστελέχωσης,των αποφάσεων για το κλείσιμο σχολείων, Νοσοκομείων, Κέντρων Υγείας και άλλων Οργανισμών και Υπηρεσιών και της συνακόλουθης αύξησης της ταλαιπωρίας των πολιτών), καθώς και
6.     Την ασφυκτική κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα ευρύτερα λαϊκά – κοινωνικά στρώματα εξαιτίας της μνημονιακής στρατηγικής και της πολιτικής της ύφεσης, της ανεργίας, της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού.
Αποφάσισε
1.     Την ανοικτή εξουσιοδότηση στην Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για την οργάνωση, προκήρυξη και πραγματοποίηση κάθε αγωνιστικής και απεργιακής μορφής που θα κριθεί αναγκαία για την υπεράσπιση εργασιακών, δημοκρατικών και κοινωνικών δικαιωμάτων, κατά τη διάρκεια του επόμενου διμήνου και έως την ανανέωση του πλαισίου από νέο Γενικό Συμβούλιο.
2.     Την πραγματοποίηση Γενικών Συνελεύσεων σε όλους τους εργασιακούς χώρους του Δημοσίου Τομέα, καθώς και ενημερωτικών συγκεντρώσεων με σκοπό τη συμμετοχή και κινητοποίηση των ίδιων των εργαζόμενων  και στόχο την υλοποίηση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο των αποφάσεων του αγωνιστικού – απεργιακού προγράμματος που αποφάσισε.
3.     Τη συμμετοχή, υποστήριξη, διεύρυνση τομεακών/κλαδικών κινητοποιήσεων (π.χ. στους χώρους της Παιδείας, Υγείας, πρωτοβάθμιων σωματείων και κάθε εργασιακού χώρου) με κάθε μορφή και συντονισμό: Συλλαλητήρια, αγωνιστικές – απεργιακές μορφές, οργάνωση μορφών διαμαρτυρίας σε εργασιακούς χώρους κ.ά.
4.     Την πραγματοποίηση 24ωρης ή 48ωρής απεργιακής κινητοποίησης στην αρχή του δεύτερου δεκαημέρου του Μαρτίου (ενδεικτική ημερομηνία η 12/3) και η επιδίωξη συντονισμού με τον Ιδιωτικό Τομέα, Επαγγελματικούς και Κοινωνικούς Φορείς για ΑΜΕΣΟ ΦΡΑΓΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ των πολιτικών αυτών.
5.     Αμέσως μετά και έως 22 Μαρτίου (ημερομηνία εξέλιξης του μαζικού προγράμματος απολύσεων στο Δημόσιο) κλιμάκωση του αγωνιστικού – απεργιακού προγράμματος δράσης, με αξιοποίηση των αποφάσεων του Γ.Σ. και  εκτίμηση της έως τότε πορείας και της δυναμικής που θα έχει αναπτυχθεί.
6.     Την κινητοποίηση και αξιοποίηση τόσο των Γενικών Συμβούλων της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. όσο και του συνόλου του στελεχιακού δυναμικού του Δημοσιοϋπαλληλικού Συνδικαλιστικού Κινήματος.
Για το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                   Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΣ                ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

04-02-14 Μετατάξεις πλεοναζόντων εκπαιδευτικών Δ/θμιας Εκπαίδευσης στην Π/θμια Εκπαίδευση


Δελτίο Τύπου
ypdvmth thumb other250 0Μετατάξεις πλεοναζόντων εκπαιδευτικών Δ/θμιας Εκπαίδευσης στην Π/θμια Εκπαίδευση
Ύστερα από εξέταση των ενστάσεων επί των υποχρεωτικών μετατάξεων πλεοναζόντων εκπαιδευτικών από την Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ανακοινώνονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οι ακόλουθες υπουργικές αποφάσεις:
α) η αριθμ. 14509/Δ1/3-2-2014 απόφαση «Υποχρεωτικές μετατάξεις εκπαιδευτικών Δ/θμιας Εκπαίδευσης σε θέσεις εκπαιδευτικών στην Π/θμια Εκπαίδευση» και
β) η αριθμ. 14511/Δ1/3-2-2014 απόφαση «Τροποποιήσεις και ανακλήσεις υποχρεωτικών μετατάξεων εκπαιδευτικών Δ/θμιας Εκπαίδευσης σε θέσεις εκπαιδευτικών στην Π/θμια Εκπαίδευση και διορθώσεις επί των εκδοθεισών υπουργικών αποφάσεων υποχρεωτικών μετατάξεων».
Οι αποφάσεις αυτές θα κοινοποιηθούν στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς μετά τη δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, οπότε και θα ακολουθήσουν οι διαδικαστικές ενέργειες οι οποίες αναφέρονται στις αποφάσεις για την ολοκλήρωση των μετατάξεων αυτών.
Για  το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Για τις αποφάσεις και τους πίνακες  των ονομάτων  πατήστε εδώ.

Σχόλιο: <<Μνημείο αδιαφάνεις και ρουσφετιού οι μετατάξεις>> σύμφωνα με σχόλιο του αιρετού Δημήτρη Μπράτη.

Αποτελέσματα πιστοποίησης Β επιπέδου

Γίνεται γνωστό ότι ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα πιστοποίησης Β' επιπέδου ΤΠΕ
για τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στις σχετικές δοκιμασίες του Μαΐου - Ιουνίου 2013 και του Σεπτεμβρίου 2013 στο Πληροφοριακό Σύστημα (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να δουν και να εκτυπώσουν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους μέσω του Πληροφορικού συστήματος (MIS) της Πράξης, με χρήση των κωδικών τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

http://b-epipedo2.cti.gr/mis (επιλογή: Αποτέλεσμα Πιστοποίησης Β Επιπέδου)

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Δυνατότητα επιλογής σε θέσεις ευθύνης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τη χορήγηση του επιδόματος θέσης ευθύνης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η χορήγηση του επιδόματος θέσης ευθύνης στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς,   αφορά μόνο τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που τοποθετούνται:
α) στα μονοθέσια σχολεία, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.5 του άρθρου 12 και της παρ. 6 του άρθρου 13 του Ν.1566/1986, όπου προϊστάμενος στις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες είναι ο εκπαιδευτικός που υπηρετεί σε αυτές και β) στα διθέσια και τριθέσια σχολεία,  σύμφωνα με τη διάταξη  της παρ.21 του άρθρου 14 του Ν.1566/1985, με την οποία επεκτείνονται οι διατάξεις των άρθρων 12 και 13 του εν λόγω νόμου και στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μπορούν να τοποθετηθούν προϊστάμενοι των σχολικών αυτών μονάδων, όταν προσλαμβάνονται για να καλύψουν έκτακτες λειτουργικές ανάγκες των σχολείων και απουσιάζουν για οποιαδήποτε αιτία από τα σχολεία οι εκπαιδευτικοί Π.Ε. με οργανική θέση.

Τις  παραπάνω διευκρινίσεις  κάνει το υπουργείο Παιδείας, με σχετική εγκύκλιο.ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Αυτοαξιολόγηση και δημόσιο σχολείο


 

 Γράφει ο Γιώργος Κ.Καββαδίας, Εκπαιδευτικός - ερευνητής
Αρον άρον το υπουργείο Παιδείας στη μέση της χρονιάς επιδιώκει την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης με σκοπό την «εισαγωγή του πνεύματος της «αυτοαξιολόγησης» στο σχολείο», την «ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης». Η αυτοαξιολόγηση δεν είναι «αθώα», αλλά συνδέεται άρρηκτα με την αξιολόγηση (ν.4024/11 για το μισθολόγιο - βαθμολόγιο, ν.4142/13 για την «Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας στην Εκπαίδευση», ΠΔ 152/13 για την «Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών», ν.3848/10, ν. 3679/10). Πίσω από χίλιες δυο «αθώες» έννοιες κρύβεται μια «εκπαιδευτική έρημος». Αυτό δείχνει η διεθνής εμπειρία. Καθυστερημένα οι μαθητευόμενοι μάγοι της παιδείας αντιγράφουν αποτυχημένες συνταγές που αμφισβητούνται ακόμα και στις ανεπτυγμένες καπιταλιστικές χώρες.