Σελίδες

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Πηγή Δημήτρης Μπράτης
Επειδή ως αιρετός θέλω πάντα να ενημερώνω υπεύθυνα τους συναδέλφους, για το θέμα των οργανικών θέσεων (αν είναι στα σχολεία ή στο υπουργείο) μίλησα σήμερα πρωί -πρωί με το αρμόδιο τμήμα για τις οργανικές,το τμήμα μεταθέσεων του υπουργείου,αν και δεν είχα καμιά αμφιβολία για όσα έγραψα.
Ο προιστάμενος του τμήματος επιβεβαίωσε ακριβώς αυτά που έλεγα χτες.Οι οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών είναι στα σχολεία.Όσοι δεν έχουν οργανική είναι στη διάθεση των τοπικών πυσπε ή πυσδε,και κρίνονται κάθε χρόνο για να πάρουν οργανική μέσα στην περιοχή τους πάντα.Εξάλλου αυτό φαίνεται κι από τη φετινή εγκύκλιο των μεταθέσεων που από την πρώτη της σελίδα αναφέρεται σε οργανικές θέσεις στα σχολεία και σε εκπαιδευτικούς στη διάθεση των πυσπε ή των πυσδε.Είναι αυτονόητο πως για τους εκπαιδευτικούς ο νομοθέτης έχει προβλέψει το καθεστώς της "διάθεσης" ,ως προσωρινό μέτρο μέχρι να ξαναπάρουν οργανική θέση,επειδή μέσα στην ίδια περιοχή οι οργανικότητες των σχολείων αλλάζουν συνεχώς.
Επίσης ,με ενημέρωσε πως το τμήμα έχει κάνει πρόταση να δημιουργηθούν οργανικές θέσεις ανά ομάδα σχολείων(για όσους δεν συμπληρώνουν ωράριο σε ένα σχολείο) και οργανικές θέσεις στις δνσεις εκπαίδευσης,κάτι που δεν έχει εγκριθεί ακόμη από την πολιτική ηγεσία.Επανήλθα στο θέμα γιατί το θεωρώ ιδιαίτερα σοβαρό Το να γνωρίζουμε τι ακριβώς ισχύει είναι σημαντικό και για τη δήλωσή μας για τις μεταθέσεις και γενικότερα.Άλλο οι προσωπικές απόψεις του καθενός μας κι άλλο το τι προβλέπει η νομοθεσία.

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2013-14

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος 2013-2014, κ α λ ε ί τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αιτήσεις μετάθεσης.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 23-04-2014 ως 02-05-2014.

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2013-14
Για τις αιτήσεις πατήστε εδώ.

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Υπογράφηκε σήμερα η εγκύκλιος για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών

ΕκτύπωσηE-mail
 
 

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
Σας ενημερώνω ότι οι εγκύκλιος για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης του 2014 υπογράφηκε σήμερα.
Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών για μετάθεση, θα υποβάλλονται μαζί με τα απαραίτητα κατά περίπτωση δικαιολογητικά, από 23 Απριλίου έως και 2 Μαΐου 2014.
Δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το νομικό πλαίσιο των μεταθέσεων του προηγούμενου έτους .
Πηγή
Δημήτρης Μπράτης
Αιρετός ΚΥΣΠΕ 

Βασικοί λόγοι που καθιστούν δυσεφάρμοστη και αναποτελεσματική τη δρομολογημένη αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού

Χαράλαμπος Κωνσταντίνου, Καθηγητής Σχολικής Παιδαγωγικής και Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ξεκινούμε με την παραδοχή ότι το σχολείο και ο εκπαιδευτικός αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες κοινωνικής συνοχής και οικονομικής, επιστημονικής, πολιτισμικής και κοινωνικής ανάπτυξης μιας χώρας. Αυτό σημαίνει από την πλευρά των ασκούντων την εκπαιδευτική πολιτική ότι οι δύο αυτοί παράγοντες όχι μόνο θα πρέπει να προστατευτούν ως σημαντικοί θεσμοί, αλλά και να ληφθούν εκείνα τα μέτρα που θα ενισχύσουν το θεσμικό ρόλο που τους έχει ανατεθεί από το ίδιο το κοινωνικό σύστημα.
Η δεύτερη παραδοχή που επικαλούμαστε είναι ότι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου είναι ένα κοινωνιολογικά και κοινωνιομετρικά σύνθετο και πολύπλοκο φαινόμενο, το οποίο δεν αφορά μόνο την παιδαγωγική επιστήμη και τους εκπαιδευτικούς,αλλά επηρεάζεται και συγκαθορίζεται και από έναν ικανό αριθμό εμπλεκόμενων παραγόντων. Είναι μια διαδικασία που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής πράξης και συνδέεται άμεσα και έμμεσα με τον τρόπο που λειτουργεί το ίδιο το σχολείο, αλλά και η ίδια η κοινωνία με τα δικά της ιδιαίτερα ιστορικά, πολιτικά, πολιτισμικά, οικονομικά και επιστημονικά χαρακτηριστικά. Η πρακτική της εφαρμογή έχει αναμφισβήτητα, ως σημείο αναφοράς την ασκούμενη εκπαιδευτική πολιτική, από την οποία εξαρτώνται σε καθοριστικό βαθμό το περιεχόμενο και οι σκοποί της αξιολόγησης. Αυτό σημαίνει, επίσης, ότι η εκπαίδευση και, ειδικότερα, το έργο του εκπαιδευτικού, από άποψη διάρθρωσής τους, συνιστούν μια σύνθετη ενέργεια, που έχει ως επακόλουθο, η επίδοση του εκπαιδευτικού να εξαρτάται, μεταξύ άλλων, σε σημαντικό βαθμό από τις συνθήκες που συγκροτούν τον εργασιακό του χώρο. Για το λόγο αυτόν, αρκετές πτυχές της επίδοσης του εκπαιδευτικού παρουσιάζουν δυσκολία στη μέτρησή τους, με αποτέλεσμα να αμφισβητείται η αξιοπιστία και η αντικειμενικότητά του ποσοτικού μεγέθους της αξιολόγησής της.

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Προσωπικά δεδομένα μαθητών στέλνει υπουργείο σε ιδιωτικές επιχειρήσεις


«Πεσκέσι» σε ιδιώτες και σε μεγάλες εταιρείες αναψυκτικών και ειδών διατροφής στέλνει το υπουργείο τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών της περιοχής με πρόσχημα τη διερεύνηση των διατροφικών συνηθειών τους στο πλαίσιο εφαρμογής του προγράμματος «ευ ζην».

Πρόσβαση στα στοιχεία των μαθητών της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής μέσω του προγράμματος, θα έχουν καθηγητές πανεπιστημίων οι οποίοι συνεργάζονται με ιδιώτες αλλά και εκπαιδευτικά ιδρύματα τα οποία έχουν ήδη συνάψει συνεργασία με εταιρείες, οι οποίες δραστηριοποιούνται στο χώρο των διατροφών αλλά και πολυεθνική εταιρεία αναψυκτικών.

Αυτό προκύπτει – πέραν όλων των άλλων – και από την καταγγελία που έβγαλε η Ένωση Γονέων της περιοχής, η οποία ζητά την άμεση διακοπή του προγράμματος και καλεί τους γονείς αλλά και τους εκπαιδευτικούς να μην δώσουν στοιχεία των μαθητών.

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης έχει ως εξής:

 "Με την εγκύκλιο 193728 /Γ4/1712-2014 το υπουργείο παιδείας επιβάλει και επεκτείνει την υλοποίηση του προγράμματος «Ευ ζην» στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πρόκειται για πρόγραμμα το οποίο σύμφωνα με το υπουργείο «επιχειρεί να αξιολογήσει και να προτρέψει τα παιδιά στην άθληση και τη σωστή διατροφή».

Το πρόγραμμα θα διενεργηθεί εις βάρος της ομαλής ροής του μαθήματος της Γυμναστικής. Δεν είναι η πρώτη φορά που η κυβέρνηση εισάγει παρόμοιο πρόγραμμα, ιδιωτικού ενδιαφέροντος, στα σχολεία ενώ παράλληλα το μάθημα της Γυμναστικής συνεχώς υποβαθμίζεται και οι ώρες της γυμναστικής στα δημόσια σχολεία μειώνονται.

Στην σχετική με το πρόγραμμα «Ευ ζην» υπουργική απόφαση δεν αναφέρονται ποιος είναι ο στόχος και ποια είναι η ταυτότητα της έρευνας-προγράμματος, από ποιον γίνεται, ποιος γη χρηματοδοτεί, τι θα γίνει το πληροφοριακό υλικό και η βάση δεδομένων που θα δημιουργηθεί, ποιος θα τη χρησιμοποιήσει και για ποιο σκοπό.

Ακόμη, δεν διευκρινίζεται ο τρόπος προστασίας των προσωπικών δεδομένων αφού τα στοιχεία που συλλέγονται δεν είναι ανώνυμα δεδομένου ότι καταγράφεται ο αριθμός μητρώου των μαθητών/τριών, και αφορά εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά. Από πουθενά δεν διασφαλίζεται ότι τα στοιχεία που συλλέγονται δεν θα «διαρρεύσουν» σε ιδιωτικές εταιρίες.

Από την επιστημονική ομάδα που έχει την ευθύνη της έρευνας, σύμφωνα με την απόφαση, το μόνο όνομα που έχει ανακοινωθεί είναι το όνομα του υπεύθυνου καθηγητή ο οποίος είναι καθηγητής του Χαροκόπειου Πανεπιστήμιου και, ταυτόχρονα, επιστημονικός υπεύθυνος της εταιρείας “family fit - κέντρα ρύθμισης βάρους». Να θυμίσουμε ότι το Χαροκόπειο είχε και στο παρελθόν επιχειρήσει τη διεξαγωγή παρόμοιας έρευνας σε σχολεία της Αττικής, η οποία είχε καταγγελθεί από Συλλόγους Εκπ/κών ΠΕ, λόγω της άμεσης σχέσης και συνεργασίας του ιδρύματος και της έρευνας με την Coca-Cola.

Επιπλέον, είναι δυνατόν να διενεργείται έρευνα, και μάλιστα υποχρεωτικά, αγνώστου ουσιαστικά ταυτότητας, από το Δημόσιο Σχολείο χρησιμοποιώντας το κύρος του δημόσιου σχολείου και το επιστημονικό εκπαιδευτικό του προσωπικό; Με ποια λογική όποιος θέλει να κάνει μια οποιαδήποτε έρευνα θα χρησιμοποιεί το δημόσιο σχολείο, υπονομεύοντας τη βασική του λειτουργία υποβιβάζοντας το εκπαιδευτικό προσωπικό σε χειριστές/συλλέκτες στοιχείων αυξάνοντας παράλληλα το φόρτο εργασίας τους;

Ακόμη, είναι δυνατόν να καλούνται τα σχολεία να καλύψουν το κόστος προμήθειας των υλικών για τις μετρήσεις ενώ η χρηματοδότηση των σχολείων έχει μειωθεί 70% και πολλά σχολεία δεν έχουν τα βασικά υλικά για να λειτουργήσουν;

Επιπλέον, γιατί, ενώ για τη συμμετοχή σε σχολικούς αγώνες απαιτείται ιατρική βεβαίωση το κόστος της οποίας επιβαρύνει τους γονείς, για τη συμμετοχή σε αντίστοιχη καταπόνηση από το «παλίνδρομο τεστ» που απαιτείται από το πρόγραμμα, αρκεί μόνο η γονική συναίνεση; Μήπως, προκειμένου να εξυπηρετηθούν ιδιωτικά συμφέροντα, το υπουργείο δεν είναι ιδιαίτερα αυστηρό σχετικά με την υγεία των μαθητών/τριών;

Κανένας δεν έχει δικαίωμα να επιβάλλει τους εκπαιδευτικούς να εκτελέσουν τον τεράστιο όγκο δουλειάς για χάρη των συμφερόντων εταιριών που μέσω συγκεκριμένων Πανεπιστημιακών καθηγητών θέλουν να εκπονήσουν έρευνα για τα δικά τους επιστημονικά και οικονομικά συμφέροντα. 

Είναι πρόκληση αυτοί που οδήγησαν την πλειοψηφία των γονέων στην φτώχεια, να κόπτονται δήθεν για τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών μας. Για όλα αυτά και επειδή αρνούμαστε τα στοιχεία των παιδιών μας να τα διαχειρίζονται άγνωστες ιδιωτικές εταιρίες για σκοπούς τους οποίους επίσης δεν γνωρίζουμε καλούμε τους γονείς να αρνηθούν να καταχωριστεί οποιοδήποτε στοιχείο των παιδιών τους σε αυτό το πρόγραμμα με την επωνυμία ΕΥΖΗΝ, ένα πρόγραμμα τύπου BIG BROTHER, καταθέτοντας στον Διευθυντή του σχολείου υπεύθυνη δήλωση γονέα που θα αρνείται την καταχώριση οποιοδήποτε στοιχείου του παιδιού του. 

Καλούμε: 
- Το Υπουργείο να αποσύρει άμεσα την εγκύκλιο της υποχρεωτικής εφαρμογής του προγράμματος «Ευ ζην» στα σχολεία. 
 – Τους Γυμναστές/τριες και τους Διευθυντές να μην εφαρμόσουν το πρόγραμμα και να ενημερώσουν τους γονείς των μαθητών/τριών των σχολείων τους προκειμένου να μη δώσουν τη συγκατάθεσή τους να χρησιμοποιηθούν τα παιδιά τους για να εξυπηρετηθούν άγνωστα ιδιωτικά συμφέροντα. 
 – Την ΕΛΜΕ Αχαΐας και την ΟΛΜΕ να διεκδικήσουν την μη εκτέλεση αυτού του προγράμματος τύπου BIG BRΟTHER. 
– Καλούμε επίσης τους γονείς να αρνηθούν να καταχωρηθούν τα στοιχεία των παιδιών τους γιατί ανα πάσα στιγμή μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε βάρος τους. 
 " Briefingnews.gr thebest.gr''

Προέλευση άρθρου: cleverclass.gr Πηγή Προσωπικά δεδομένα μαθητών στέλνει υπουργείο σε ιδιωτικές επιχειρήσεις Διαβάστε περισσότερα: Προσωπικά δεδομένα μαθητών στέλνει υπουργείο σε ιδιωτικές επιχειρήσεις
Προέλευση άρθρου: cleverclass.gr Πηγή Προσωπικά δεδομένα μαθητών στέλνει υπουργείο σε ιδιωτικές επιχειρήσεις Διαβάστε περισσότερα: Προσωπικά δεδομένα μαθητών στέλνει υπουργείο σε ιδιωτικές επιχειρήσεις
 Διαβάστε περισσότερα: Προσωπικά δεδομένα μαθητών στέλνει υπουργείο σε ιδιωτικές επιχειρήσεις

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

 Σε μια προσπάθεια ενημέρωσης σχετικά με τις διαδικασίες για την εφαρμογή της ΑΕΕ από το Υπουργείο Παιδείας, ακολουθούν τα παρακάτω: 

ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Σήμερα 3-4-2014 ημέρα Πέμπτη και ώρα 12:30μ.μ. στο γραφείο της Προϊσταμένης του ...........Νηπιαγωγείου , έπειτα από την υπ'αριθμ. 44375/Γ1/24-3-14 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας συντάσσω την παρούσα πράξη με την οποία προχωρώ στη σύσταση ομάδων εργασίας στα πλαίσια της ΑΕΕ. Θεωρώ ότι η ενέργεια αυτή αντίκειται στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο, δεδομένου οτι το άρθρο 39 παρ. 5 του καθηκοντολογίου έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τη ρητή διάταξη της ίδιας Υπουργικής Απόφασης, η οποία αναθέτει αποκλειστικά και μόνο στο Σύλλογο Διδασκόντων την αρμοδιότητα διενέργειας αυτοαξιολόγησης.
Επιπρόσθετα, στη συγκεκριμένη  περίπτωση, δεν μπορεί να εφαρμοστεί καθώς αναφέρεται σε περιπτώσεις διαφορετικές από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης, ενώ παράλληλα, ο Σύλλογος έχει ήδη λάβει απόφαση επί του θέματος με την υπ' αρίθμ. πράξη...(αριθμός πρακτικού αρνητικού στην συγκρότηση ομάδων εργασίας)...., πράγμα που βεβαίως σημαίνει οτι δεν γεννάται ζήτημα αδυναμίας λήψης απόφασης για οποιοδήποτε λόγο.
(Σύμφωνα με την από 28-3-2014 γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της ΔΟΕ)
Η ολομέλεια αποτελείται από τους.....
                                                                                                                                                                                 Η προϊσταμένη/νος

 (Σε περιπτώσεις μακροχρόνιων αδειών, όπως ανατροφής, αναγράφεται στο πρακτικό ότι ο/η/ συγκεκριμένος/νη εκπαιδευτικός θα περιληφθεί στις ομάδες εργασίας με την επιστροφή του/της στην υπηρεσία )



ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΟΜΆΔΩΝ ΤΗΣ 9-4-2014

Σε εφαρμογή της υπ' αριθμ. 44375/Γ1/24-3-2014 εγκύκλιο του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, σας γνωρίζουμε οτι στο ..............................Νηπιαγωγείο έχει ολοκληρωθεί,( έπειτα από ανάθεση της προϊσταμένης στην ολομέλεια του Συλλόγου Διδασκόντων), η διαδικασία συγκρότησης ομάδων εργασίας στο πλαίσιο της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας.

                                                                                        
                                                                       Η προϊσταμένη                                         

(Αυτό αναγράφεται σε περίπτωση που δεν έχει γίνει εθελοντική προσφορά εκπαιδευτικών για τη συγκρότηση και στελέχωση των ομάδων)

Ελευθερία Νάτσια

Τι αλλάζει σε μεταθέσεις και αποσπάσεις

Πριν από τις διακοπές του καλοκαιριού οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών

Το νέο χρονοδιάγραμμα διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση που μελετούν αυτές τις μέρες στο υπουργείο Παιδείας προκειμένου να ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες και να εφαρμοστεί από τον επόμενο μήνα εκτός απροόπτου, προβλέπει τα εξής σύμφωνα με σημερινό (7/4) δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ.
1. Ολες οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (διορισμοί, μεταθέσεις, συνταξιοδοτήσεις και αποσπάσεις - οι τελευταίες του χρόνου εκτιμάται ότι θα είναι λιγότερες από 500) θα γίνονται στο εξής Μάιο και Ιούνιο
2. Στη συνέχεια θα γίνονται οι -περισσότερες- προσλήψεις αναπληρωτών
3. Από την 1 μέχρι και τις 10 Ιουλίου που ξεκινούν οι άδειες θα γίνονται οι τοποθετήσεις στα σχολεία.
4. Την ίδια περίοδο θα γίνονται οι κατανομές των ωρών ανά εκπαιδευτικό.
5. Οι άδειες ουσιαστικά θα ξεκινούν μετά τις 10 Ιουλίου εφόσον θα έχουν ολοκληρωθεί οι υπηρεσιακές μεταβολές
6. Δεν αλλάζει τίποτα στα μόρια για αποσπάσεις - μεταθέσεις
7. Μελετάται το ενδεχόμενο διοικητικής ενοποίησης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε επίπεδο διευθύνσεων με στόχο την πιο "ευλίγιστη" κατανομή του προσωπικου (για παράδειγμα ένας καθηγητής ξένης γλώσσας ή πληροφορικής ή γυμναστής κ.λπ. που εργάζεται σε δημοτικό σχολείο να μπορεί να εργαστεί και σε γυμνάσιο ή λύκειο
Σύμφωνα με το δημοσίευμα ΤΩΝ ΝΕΩΝ το υπουργείο Παιδείας σκοπεύει να δοθεί οργανική θέση σε σχολεία στο σύνολο των εκπαιδευτικών.
Το υπουργείο Παιδείας προχωρά σε αυτή τη δυσμενή για τους εκπαιδευτικούς "αναμόρφωση" του συστήματος υπηρεσιακών μεταβολών με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής πλατφόρμας MySchool στην οποία συμπληρώνονται σε καθημερινή βάση διάφορες πληροφορίες για δεδομένα εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών.
επιμέλεια alfavita.gr με στοιχεία από την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Αυτοαξιολόγηση - Μέτρα ακύρωσης στην πράξη

          

Αριθμ.Πρωτ. 781
Αθήνα 7/4/2014
Προς
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
ΘΕΜΑ : Αυτοαξιολόγηση - Μέτρα ακύρωσης στην πράξη
                Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. υλοποιώντας την απόφασή του για την αποτροπή, στην πράξη,  της εφαρμογής  της αυτοαξιολόγησης,  που άμεσα συνδέεται με την αξιολόγηση - χειραγώγηση και σε συνέχεια της από 30-3-2014 απόφασής του.
Αποφάσισε τα παρακάτω:
  • Καλεί τους εκπαιδευτικούς να μην σπεύσουν να προχωρήσουν άμεσα, εντός της εβδομάδας που διανύουμε, σε συνεδριάσεις των ομάδων εργασίας που ορίστηκαν έπειτα από την παράνομη εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας.
  • Σε καμία περίπτωση και παρά τις όποιες πιέσεις δεν προσφέρει κανείς εκπαιδευτικός έργο εκτός του ωραρίου εργασίας του. Κανένας δεν μπορεί και δε νομιμοποιείται να μας υποχρεώσει σε κάτι τέτοιο.
  • Οι εκπαιδευτικοί που έχουν οριστεί σε ομάδες εργασίας φροντίζουν να προγραμματίσουν τις συνεδριάσεις των ομάδων τους, σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.
  • Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει ήδη αποφασίσει την κήρυξη στάσης εργασίας σε πάγια βάση ώστε να καλύπτονται οι εκπαιδευτικοί και να μη συμμετέχουν στις συνεδριάσεις των ομάδων εργασίας όταν καλούνται σ' αυτές.
  • Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πρόκειται να κοινοποιήσει, έγκαιρα, στους συναδέλφους κείμενο - απάντηση σχετικά με τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης ώστε με συντεταγμένο τρόπο ο κλάδος να σταθεί απέναντι στις πιέσεις του Υπουργείου Παιδείας.
Υπενθυμίζουμε ότι κυρίαρχο όργανο για τη σύνταξη των οριστικών εκθέσεων των σχολικών μονάδων είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων.
Για την καλύτερη οργάνωση της δράσης μας, τα Δ.Σ. των τοπικών Συλλόγων να προχωρήσουν στην καταγραφή των αποφάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων ώστε να υπάρξει συνολική εικόνα για το πόσα σχολεία πήραν αποφάσεις με βάση το σχέδιο πρακτικού της Δ.Ο.Ε., πόσα σχολεία συγκρότησαν ομάδες εργασίας σε εθελοντική βάση και σε πόσους Συλλόγους Διδασκόντων υιοθετήθηκε η στάση που πρότεινε το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σχετικά με την ανάθεση (από τους Διευθυντές/ντριες - Προϊσταμένους/ες) συμμετοχής στις ομάδες εργασίας με ανάδειξη του παράνομου χαρακτήρα της εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας.
                        
Σχετικά :
ΔΟΕ (30-3-2014) : ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για τον καθορισμό της συλλογικής δράσης και στάσης μας απέναντι στα σχέδια του Υπ. Παιδείας για την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση
ΔΟΕ ( 1-4-2014) : Εξειδίκευση της απόφασης της Δ.Ο.Ε. της 30-3-2014 σε σχέση με τις ενέργειες των συλλόγων διδασκόντων
ΔΟΕ (2-4-2014) : Σχετικά με τις πιέσεις που ασκούνται από Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στους εκπαιδευτικούς των ολιγοθέσιων σχολείων και νηπιαγωγείων