Σελίδες

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

ΘΕΜΑ: «Οδηγίες σχετικά με την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία»


 Μαρούσι, 16-10-2015
Αρ. Πρωτοκόλλου :164501/Δ1



 ΘΕΜΑ: «Οδηγίες σχετικά με την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία»
Για την εύρυθμη λειτουργία των ολοήμερων δημοτικών σχολείων οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 70 τοποθετούνται κατά προτεραιότητα, ως εξής:
Στο πρωινό πρόγραμμα, ώστε να στελεχωθούν όλα τα πρωινά τμήματα.
Στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολικών μονάδων, πλην των Ε.Α.Ε.Π., τουλάχιστον ένας εκπαιδευτικός.

Στις σχολικές μονάδες με ΕΑΕΠ, το ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργήσει:
με τις διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών ΠΕ 70.
με τις διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.

Οι δάσκαλοι που προσλαμβάνονται μέσω ΕΣΠΑ (Υποστήριξη Ολοήμερων Σχολείων) τοποθετούνται αποκλειστικά στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολικών μονάδων. Η τοποθέτηση των δασκάλων αυτών θα πρέπει να γίνει στις σχολικές μονάδες, στις οποίες δεν υπάρχει δάσκαλος στο ολοήμερο πρόγραμμα.
Την εποπτεία–εφημερία του ολοήμερου έχει εκπαιδευτικός που διδάσκει στο/στα ολοήμερο/α τμήμα/τα συμπεριλαμβανομένων και των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.
Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης καλούνται να δώσουν σχετικές οδηγίες και κατευθύνσεις, εφαρμόζοντας τα ανωτέρω.



Ημερομηνία: 20/10/2015

Για τη σωτηρία του Μ.Τ.Π.Υ., για την υπεράσπιση της Δημόσιας Κοινωνικής Ασφάλισης:
Στις 12.10.2015 το Δ.Σ. του Μ.Τ.Π.Υ. αποφάσισε να περικόψει κατά 50% το μέρισμα, στους δικαιούχους του Ταμείου. Η απόφαση αυτή έρχεται μετά την κατάργηση της κράτησης 3% επί των προμηθειών του Δημοσίου υπέρ του Ταμείου από τη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ (από 1.1.2015) και την κατάργηση της διάταξης του ν.4325/2015 από την παρούσα Κυβέρνηση, διάταξη που έδινε τη δυνατότητα χρηματοδότησης του Ταμείου από το ΑΚΑΓΕ (Ασφαλιστικό Κεφάλαιο Αλληλεγγύης Γενεών). Είναι φανερό ότι η Κυβέρνηση αφήνει το Ταμείο να καταρρεύσει και θα χρησιμοποιήσει την «αδυναμία» του Ταμείου να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του, για να το κλείσει.
Η Κοινωνική Ασφάλιση διαλύεται. Οι πρόσφατες ρυθμίσεις που ψηφίστηκαν στη Βουλή, στα πλαίσια των δεσμεύσεων του 3ου μνημονίου που έχει υπογράψει η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ οδηγούν σε εξαθλίωση τους συνταξιούχους. Τα νέα όρια ηλικίας και οι νέες μειώσεις που έρχονται στην ουσία δίνουν τη χαριστική βολή στην Κοινωνική Ασφάλιση.
Το Μ.Τ.Π.Υ. λειτουργεί από το 1867, ιδρύθηκε από τους ίδιους τους εργαζόμενους και στηρίζεται στις εισφορές των εργαζομένων. Το κράτος έχει διαχρονική ευθύνη, γιατί με τις αποφάσεις του το απαξίωσε και σήμερα αδυνατεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του με το να αφαιρεί τους πόρους που είχε μέχρι τώρα. Οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι δε θα επιτρέψουν τη διάλυση του Ταμείου τους και θα υπερασπισθούν πάση θυσία την Κοινωνική Ασφάλιση.
Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ., σε συνεργασία με την Επιτροπή Σωτηρίας του Μ.Τ.Π.Υ., την Π.Ε.Σ.ΕΚ (Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών), την Π.Ο.Π.Σ. (Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτικών Συνταξιούχων), το Σύλλογο Εργαζομένων στο Μ.Τ.Π.Υ. και την Ο.Σ.Υ.Π.Ε. (Ομοσπονδία Συλλόγων Υπουργείου Εργασίας) καλεί τους εργαζόμενους και συνταξιούχους σε συλλαλητήριο, έξω από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Σταδίου 29), την Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2015, ώρα 13.00, για να υπερασπισθούμε το Ταμείο μας και να μην επιτρέψουμε καμία περικοπή. Για να δοθεί στους συναδέλφους η δυνατότητα συμμετοχής στην κινητοποίηση, η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. κηρύσσει στάση εργασίας από τις 12.30μμ μέχρι τη λήξη του ωραρίου.
Η Υπεράσπιση του Ταμείου μας αφορά όλους. Οι εργαζόμενοι στηρίζουν με τις εισφορές που δίνουν το Ταμείο και οι συνταξιούχοι παίρνουν μέρισμα. Αν αλλάξει ο χαρακτήρας του αναδιανεμητικού συστήματος και επικρατήσει η λογική των επαγγελματικών ταμείων που προωθεί η Τρόικα, ο χαρακτήρας της Κοινωνικής Ασφάλισης παύει να υπάρχει.
Το Συνδικαλιστικό Κίνημα οφείλει να αγωνιστεί για την ανατροπή της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ, που εφαρμόζει η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ. Χωρίς ανατροπή της πολιτικής αυτής, οι συνταξιούχοι θα χάσουν τις συντάξεις τους και θα ζουν με τα ψίχουλα του προνοιακού επιδόματος.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Δελτίο Τύπου - PDF
Ψύλλα 2 & Φιλελλήνων Τ.Κ. 105 57, Αθήνα, Τηλέφωνα: 213 1616 900 (τηλ. κέντρο), Fax: 2103246165, Email: adedy@adedy.gr, adedy1@adedy.gr ::| Διαγραφή απο την λίστα


Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Επίδομα 176 ευρώ








Επίδομα 176 ευρώ 20 Οκτωβρίου 2015 
ΦΡΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΣΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ

Μπλόκο στο επίδομα των 176 ευρώ 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΥΝΟΔΩΝ Ε.Β.Π., ΤΗ 2Η ΦΑΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π., ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ 1.000 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ Π.Δ.Ε.




Πραγματοποιήθηκε σήμερα, Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015, συνάντηση με τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας κο Κωνσταντίνο Λολίτσα, αλλά και με άλλους υπηρεσιακούς και πολιτικούς παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας , από όπου προέκυψε ενημέρωση για τα παρακάτω θέματα:

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Τι ισχύει για την κάλυψη των κενών σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικού

Τις βασικές διατάξεις λειτουργείας των σχολικών μονάδων που καθορίζουν υποχρεώσεις αλλά και δικαιώματα των εκπαιδευτικών και των συλλόγων διδασκόντων παραθέτει το ΔΣ της Α’ ΕΛΜΕ Κορινθίας, μετά από σχετικά ερωτήματα που τέθηκαν προς το Διοικητικό Συμβούλιο.



1) Νόμος 1566/1985
Άρθρο 13
8. Όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 της περίπτωσης ΣΤ΄ του άρθρου 11. Από τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες απαλλάσσονται οι μητέρες παιδιών μέχρι δύο ετών.
2)  Υ.Α. Αρ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/02, (ΦΕΚ 1340/16-10-02) - «Καθηκοντολόγιο»
Άρθρο 29
Καθήκοντα και αρμοδιότητες των Διευθυντών σε σχέση με το Σύλλογο των Διδασκόντων
8. Φροντίζει να καλύπτονται οι διδακτικές ώρες σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικών, τροποποιώντας το ημερήσιο πρόγραμμα διδασκαλίας ή αναθέτοντας την κάλυψη του κενού σε διαθέσιμο εκπαιδευτικό.

Τι θα ήθελαν να πουν οι δάσκαλοι στους γονείς

Πηγή: http://antikleidi.com/
Είμαστε εκπαιδευτικοί και όχι νταντάδες.
Είμαστε μορφωμένοι επαγγελματίες που εργαζόμαστε καθημερινά με παιδιά, και συχνά βλέπουμε το παιδί σας από διαφορετική σκοπιά σε σχέση με αυτή που το βλέπετε εσείς.
Αν σας δώσουμε κάποιες συμβουλές για το παιδί σας, μην αντιδράσετε άσχημα.
Ακούστε και αποδεχτείτε τις συμβουλές, με τον ίδιο τρόπο που θα δεχόσασταν μια συμβουλή από ένα γιατρό ή ένα δικηγόρο.

Αρκετοί γονείς δεν θέλουν να ακούσουν τίποτα αρνητικό για το παιδί τους. Όμως κάποιες φορές, αν λάβετε υπόψιν τις έγκαιρες προειδοποιήσεις μας, μπορεί να προλάβετε και να αποτρέψετε κάποιο πρόβλημα που μπορεί να γίνει ακόμα μεγαλύτερο σε το μέλλον.
Εμπιστευτείτε μας.
Κάποιες φορές όταν λέω στους γονείς ότι το παιδί τους έχει πρόβλημα συμπεριφοράς, νιώθω σαν να βλέπω να σηκώνονται οι τρίχες στις πλάτες τους. Είναι έτοιμοι να μαλώσουν και να υπερασπιστούν το παιδί τους, και αυτό είναι πολύ κουραστικό. Κάτι που μ' ενοχλεί ιδιαιτέρως είναι όταν αναφέρω σε μία μητέρα κάτι που έκανε ο γιος της, και γυρίζει, τον κοιτάζει και ρωτάει, "Είναι αλήθεια;" Λοιπόν, φυσικά είναι αλήθεια. Μόλις σας το είπα. Και παρακαλώ μην ρωτήσετε αν ένας συμμαθητής του μπορεί να επιβεβαιώσει ό, τι συνέβη ή εάν ένας άλλος δάσκαλος ήταν παρών στο συμβάν. Έτσι εξευτελίζετε τον δάσκαλο και αποδυναμώνετε την σχέση μεταξύ δασκάλου και γονέα. 

Οι δάσκαλοι κάνουν σωστά τη δουλειά τους-Η Ελλάδα έχει τον πιο Μορφωμένο πληθυσμό!!

Διαβάζοντας κάποιους πίνακες της έκθεσης του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (World Economic Forum) για το 2015-2016 βρήκα και αυτόν που είναι πολύ σημαντικός και καταγράφει την πραγματική κατάσταση στην Ελλάδα. Έχει τίτλο: Performance of selected advanced economies on selected human capital–related indicators. Η χώρα μας είναι στις κατώτατες θέσεις σε όλα εκτός από «την διαθεσιμότητα σε επιστήμονες και μηχανικούς» (Availability of scientists and engineers) και στην «ποιότητα εκπαίδευσης στα μαθηματικά και την επιστήμη» (Quality of math and science education)… Το πιο ειρωνικό όμως είναι στην στήλη «πρακτικές πρόσληψης και απόλυσης» (Hiring and firing practices) όπου η χώρα μας είναι σε πολύ καλύτερη θέση από την Γερμανία!!!!!

Όπως και στην στήλη «ευελιξία στον καθορισμό αποδοχών» (Flexibility of wage determination!) Δεν μπορεί κάποιος μας δουλεύει…. Βέβαια στην στήλη της αποδοτικότητας κλπ ας μην το συζητάμε καλύτερα.
olympia.gr

Πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας: Απόλυτη γνώση και έλεγχος της πραγματικότητας! Συνέπεια λόγων και έργων!






15 Οκτωβρίου 2015

Δηλώσεις κ. Δημήτρη Χασάπη, Γενικού Γραμματέα Υπουργείου Παιδείας:
  • «Είμαστε σίγουροι πως στις 11 Σεπτέμβρη τα σχολεία θα ανοίξουν κανονικά. Οποιοδήποτε θέμα προκύψει, θα επιλυθεί το ταχύτερο δυνατόν και με πνεύμα συνεργασίας μεταξύ των υπηρεσιών του υπουργείου και όλων των αρμοδίων φορέων. »
                (Δελτίο τύπου - 03/09/2015, http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-   sxeseon/deltia-typoy/14002-03-09-18)

  • «Σύμφωνα με τεκμηριωμένους υπολογισμούς, οι λειτουργικές ανάγκες σε εκπαιδευτικούς υπολογίζονται ως εξής:
                Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: 11.200, εκ των οποίων 5.500 δάσκαλοι και νηπιαγωγοί
                Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: 4.000
                Ειδική Αγωγή: 2.000
                Συνολικός αριθμός περίπου: 17.000 »
                (Δελτίο τύπου - 03/09/2015, http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-   sxeseon/deltia-typoy/14002-03-09-18)

  • Η υπηρεσιακή υπουργός Παιδείας κυρία Φρόσω Κιάου δήλωνε νωρίτερα ότι έχουν εξασφαλισθεί 12.000 πιστώσεις για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ενώ ζήτησε από το υπουργείο Οικονομικών επιπλέον 8.000 (σύνολο 20.000), ενώ την ίδια στιγμή ο γενικός γραμματέας του υπουργείου κ. Δημήτρης Χασάπης μιλούσε το πολύ για 17.000 κενά...
                (www.tovima.gr - ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:  03/09/2015 18:03),
                http://www.tovima.gr/society/article/?aid=734422

  • «Μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου αναμένεται να έχει αναλάβει υπηρεσία στα σχολεία η πλειοψηφία των 14.000 αναπληρωτών για τους οποίους έχουν εξασφαλιστεί μέχρι στιγμής κονδύλια, τόνισε χθες στο «Έθνος» ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Δημήτρης Χασάπης. »

  • «Μετά τις εκλογές αρχίζουν οι προσλήψεις αναπληρωτών. «Ελπίζουμε την πρώτη βδομάδα του Οκτωβρίου θα έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση», δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Δημήτρης Χασάπης. »
                (www.skai.gr - Δημοσίευση: 11/09/2015 - 07:34)


Δηλώσεις κ. Τάσου Κουράκη, πρώην Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας:

  • «Για τις ανάγκες των σχολείων την ερχόμενη σχολική χρονιά θα γίνουν 3.000 με 4.000 μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών. »
                « Από το σύνολο των προσλήψεων που επιτρέπει ο προϋπολογισμός του 2015 θα           διατεθούν στην εκπαίδευση 3.000 με 4.000. »
                (http://www.alpha989.com/ - 21/04/2015)

  • «Προτεραιότητα στις προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών για τα σχολεία της Ειδικής Αγωγής προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας, Τάσος Κουράκης, καθώς το 90% των δασκάλων και καθηγητών που υπηρετούν σε αυτά είναι αναπληρωτές. »
                (www.ethnos.gr04/05/2015)


Δηλώσεις κ. Αλέξανδρου Μπαλτά, πρώην Υπουργού Παιδείας

  • «Από τις 15.000 προσλήψεις που προβλέπονται από τον προϋπολογισμό … βάση των προτεραιοτήτων που έχουν τεθεί σε υγεία και παιδεία  μπορούμε να υπολογίσουμε ότι θα εξασφαλίσουμε γύρω στις 3 έως 4.000 νέες “μόνιμες” προσλήψεις. »
                (www.efsyn.gr - ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 09.04.2015, 17:35)

  • « Στις 20.000 υπολογίζονται οι κενές θέσεις των εκπαιδευτικών στα σχολεία, σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά »
                ( www.tanea.gr - ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/07/2015 13:07)

  • « Αισιόδοξος ότι οι υπάρχουσες πιστώσεις θα αρκέσουν για την κάλυψη των κενών στα σχολεία, εμφανίστηκε ο υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αρ. Μπαλτάς, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, καθώς τα κενά είναι πολύ λιγότερα απ' ότι εκτιμήθηκε αρχικά. »
                (www.amna.gr01/08/2015)
                http://www.amna.gr/webtv.php?id=84615

Δηλώσεις κ. Νίκου Φίλη Υπουργού Παιδείας
  • «Δίνουμε μάχη να ανοίξουν όλα τα σχολεία και κυρίως να υπάρξει λειτουργία της ειδικής εκπαίδευσης» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης. Έως το τέλος Οκτωβρίου η κατάσταση θα έχει εξομαλυνθεί. »
                ( www.star.gr - 29.09.2015 - 16.13 )

  • «Ο υπουργός τόνισε ότι «το υπουργείο δίνει τη μάχη στο θέμα της κάλυψης  των εκπαιδευτικών κενών, το οποίο αποτελεί ένα διαχρονικό πρόβλημα και  καταβάλλονται προσπάθειες ώστε  το ταχύτερο δυνατόν, αρχής γενομένης από τις  10 Οκτωβρίου, όλα τα σχολεία να είναι σε πλήρη ανάπτυξη. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη λειτουργία της Ειδικής Εκπαίδευσης. »
                (Δηλώσεις υπουργού Ν. Φίλη για εκπαιδευτικά κενά  - 01/10/2015)

  • « Η κυβέρνηση για την εκπαιδευτική χρονιά 2015-2016, προχωρά σε προσλήψεις 18.979 αναπληρωτών, έναντι 17.269 πέρυσι, δηλαδή 10% περισσότερες προσλήψεις. »
                ( Προγραμματικές δηλώσεις της νέας κυβέρνησης – 06/10/2015)

  • « Τις επόμενες μέρες θα ολοκληρωθούν άλλες 6500 προσλήψεις. Ο συνολικός αριθμός θα φτάσει τις 18500. Θα υπάρξουν κενά, ωστόσο είναι αντιμετωπίσιμα. »
                (Συναντήσεις Υπουργού Παιδείας με ΔΟΕ και ΟΛΜΕ – 13/10/2015)

                Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών Π.Ε., ενημερώνει την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, πως 45 ημέρες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, υπάρχουν 5500 κενά στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση!! Τόσα, όσα ποτέ άλλοτε!! Υπάρχουν ακόμα νηπιαγωγεία κλειστά, που δεν έχουν ανοίξει από την αρχή της χρονιάς!!
                Καλό θα ήταν λοιπόν να φροντίσει ώστε οι δηλώσεις της να  γίνονται πράξεις και όχι να γίνονται για φτηνό εντυπωσιασμό της στιγμής γιατί γρήγορα καταρρέουν και την εκθέτουν ανεπανόρθωτα.
                Σε ότι αφορά τον διάλογο, που προβάλλει διαρκώς ως "φάρμακο" για την επίλυση των προβλημάτων της εκπαίδευσης, καλό θα ήταν να τον αρχίσουν μεταξύ τους, μήπως κατορθώσουν να συντονιστούν.


Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.