Στην εγκύκλιο περιλαμβάνεται το ωράριο και ωρολόγιο πρόγραμμα καθώς και οι στόχοι και το περιεχόμενό του.
Ειδικότερα όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο, οι
παιδαγωγικές και κοινωνικές επιδιώξεις του ολοήμερου, σύμφωνα με τα
παραπάνω, αφορούν:
α) Στον εμπλουτισμό του Αν. Προγράμματος, β) στον
επαναπροσδιορισμό των μεθόδων διδασκαλίας και της διδακτικής πράξης, γ)
στην ανάπτυξη ουσιαστικής διαπροσωπικής επικοινωνίας, την αποδοχή της
ετερότητας μέσα από τη βαθύτερη γνωριμία της κουλτούρας του “άλλου”, δ)
στον εμπλουτισμό της γλωσσικής δυνατότητας και την ανάπτυξη της
φαντασιακής-συμβολικής ικανότητας των μαθητών, ε) στην ενισχυτική
διδακτική παρέμβαση, την παιδαγωγική φροντίδα, την ενίσχυση των
μαθησιακών αποτελεσμάτων και την καταπολέμηση της σχολικής αποτυχίας και
διαρροής, στ) στην ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των γονέων και των
τοπικών κοινωνιών με στόχο το “άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία”.
Από το σχολικό έτος 2010-2011 μέχρι και σήμερα τα
Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ εφαρμόζουν διευρυμένο πρωινό ωράριο,
έχουν βελτιωμένα Προγράμματα Σπουδών και εμπλουτισμένο Ωρολόγιο
Πρόγραμμα με νέα διδακτικά αντικείμενα και δραστηριότητες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου