Σελίδες

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Πώς διαβάζουμε παραμύθια με τα παιδιά ;


*Διαβάζοντας με τα παιδιά* * * Ένας από τους πιο συνηθισμένους τρόπους με τον οποίο οι ερευνητές μελετούν τον οικογενειακό γραμματισμό είναι η συχνότητα έκθεσης στον έντυπο λόγο που κυμαίνεται από τον αριθμό των παιδικών βιβλίων στο σπίτι ως το χρόνο που δαπανάται για κοινή ανάγνωση βιβλίων και την άμεση διδασκαλία γλωσσικών δεξιοτήτων από τους γονείς. δείχνουν ότι η εμπειρία παραμύθι κατά την προσχολική ηλικία μπορεί να είναι μια σημαντική επιρροή στην ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων των παιδιών. Οι *Sénéchal et al (1996)* σε δύο πειράματά τους με νήπια και τους γονείς τους α... περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου