Στην
παρούσα, μελέτη επιχειρείται να αποκρυπτογραφηθεί η αόρατη πλευρά των
έμφυλων διακρίσεων που αφορούν στην εξέλιξη των γυναικών εκπαιδευτικών
μέσα από την ανάλυση και την επεξεργασία των δεδομένων της εμπειρικής
έρευνας αλλά και την ανάλογη βιβλιογραφική επισκόπηση.
Στο πλαίσιο της μελέτης εξετάζονται
οι διακρίσεις των φύλων στο χώρο της δημόσιας πρωτοβάθμιας και
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την απασχόληση των γυναικών
εκπαιδευτικών, η «υπεραντιπροσώπευση» γυναικών στην πρωτοβάθμια (και
ιδιαίτερα στις μικρότερες τάξεις) και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε
ειδικότητες και γνωστικά πεδία που θεωρούνται «γυναικεία», όπως είναι οι
θεωρητικές σπουδές, η υπεραντιπροσώπευση ανδρών στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση, σε ειδικότητες και γνωστικά πεδία που θεωρούνται «ανδρικά»
(όπως οι θετικές επιστήμες), αλλά και σε θέσεις ιεραρχίας, ακόμα και
στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, όπου υπάρχει υπεραντιπροσώπευση γυναικών.
File | Περιγραφή | File size |
---|---|---|
EPAGELMATIKOS_DIAXORISMOS_EKPAIDEUSI.pdf | 812 Kb |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου